PIRTAE KASINOREN KARTAK

14,50 €
BEZ barne

PIRTAE KASINOREN KARTAK
7-99 urte
3-5 jokalari
Edukia: 44 gutun: 7 × 4 "harribitxiak", 12 "urrezko txanponak" (horien artean hezurdura bat), 4 "harriak". 50 altxor apustu egiteko. Jokoaren helburua: altxor balore batera ahalik eta gehien hurbiltzea edo beste jokalariek horrela sinets dezaten lortzea.

Kantitatea
El producto se encuentra en stock.

  • Segurtasun politika (editatu moduluaren segurtasun eta bezeroaren konfiantzarekin) Segurtasun politika (editatu moduluaren segurtasun eta bezeroaren konfiantzarekin)
  • Bidaltze politika (editatu moduluaren segurtasun eta bezeroaren konfiantzarekin) Bidaltze politika (editatu moduluaren segurtasun eta bezeroaren konfiantzarekin)
  • Itzulketen politika (editatu moduluaren segurtasun eta bezeroaren konfiantzarekin) Itzulketen politika (editatu moduluaren segurtasun eta bezeroaren konfiantzarekin)

PIRTAE KASINOREN KARTAK
Jokoa prestatzea: jokalari bakoitzak 10 altxor jasotzen ditu, eta horiek apustuak egiteko balioko diote. Gainerako altxorrak jokotik kanpo geratzen dira. Jokalariak txandaka joaten dira jokoaren animatzailearen rola betetzeko, gainerako jokalarien aurka jokatzen baitu. Jokalari zaharrena lehen animatzailea da. Kartak kartetan jarri eta eskuan gordetzen ditu, ahoz behera. Banatu karta bana gainerako jokalariei, eta hauek ikusi egiten dute, besteei erakutsi gabe. Jasotzen duten eskuaren arabera, beren altxor bat edo bi apustu egin eta haien aurrean mahaian jartzea erabakitzen dute. • Joko-animatzailearen ezkerraldean dagoen jokalaria hasten da: – Ez du karta gehiagorik nahi (7 1 puntutik oso gertu dagoen karta bat jaso duelako edo farol bat botatzea erabaki duelako). Bere karta ahoz behera uzten du bere aurrean eta "zerbitzatua" esaten du. – Karta gehiago nahi ditu, 7 erdi puntura gehiago hurbiltzeko, eta "karta" esaten du. Gutun bat bestearen atzetik eska dezakezu, "Zerbitzatuta" dagoela adierazi arte. Kartak jasotzen dituen jokalariak karta bat bakarrik eduki dezake ezkutuan. Ondorioz, gutun berri bat jasotzen duzun bakoitzean, bi aukeren artean aukeratu behar duzu:
– Gutuna ahoz gora entregatzeko eskatzea. – Gutuna ahoz behera entregatzeko eskatzea. Kasu horretan, ezkutuan zeukana erakutsi beharko du. Jokoaren animatzaileak gauza bera egiten du gainerako jokalari guztiekin, erlojuaren orratzen noranzkoari jarraituz. • Jokalari guztiak "zerbitzatuta" daudenean, animatzailearen txanda da, eta horrek ere 7 erdi puntura hurbiltzen saiatu behar du. Karta bat bestearen atzetik erakusten du (hala badagokio, karta guztiak ahoz gora jartzen dira), eta nahi duenean geldi daiteke. – Jokoaren animatzaileak 7 erdi puntu gainditzen ditu. Orduan "ordaindu" egiten die (bere altxorrarekin) gainerako jokalariei hasierako apustuaren baliokidea (adibidez, apustua bi altxorrekoa izan bazen, jokalari batek lau berreskuratzen ditu: bere biak eta animatzailearen biak). Jokalariek ez dituzte beren kartak erakusten. – Jokoaren animatzaileak ez ditu 7 erdi puntu baino gehiago lortzen. Orduan, jokalariei, banan-banan, euren jokoa erakusteko eskatzen die, euren ezkerrean dagoen jokalariarengandik hasita. Jokalari bakoitzari bere jokoa erakusteko eskatu aurretik, animatzailea, nahi izanez gero, beste karta bat (edo batzuk) eskatzera arriskatu daiteke, 7 erdi puntu baino gehiagora hurbiltzen saiatzeko. Hori egitean, pasatzeko eta gainerako jokalariei bere altxorrarekin "ordaindu" behar izateko arriskua du.
Berak baloratu behar du arriskua, jokalari bakoitzarengana jo aurretik, bere jokoaren eta gainerakoek duen jokoaren arabera. – Jokalariak animatzaileak baino puntu gutxiago baditu: jokalariak bere apustua entregatuko dio. – Jokalariak animatzaileak baino esku hobea badu: jokalariak bere apustua berreskuratuko du eta animatzaileak bere hasierako apustuaren baliokidea emango dio (lehen ikusi dugun bezala). – Jokalariak zehazki lortzen badu
7 mitad puntu: animatzaileak jokalariaren apustua bikoizten du (bi altxor jokatu baditu, bere bi altxorrak berreskuratzen ditu eta lau jasotzen ditu). 1. oharra: jokalari batek animatzaileak baino esku txarragoa duela badaki, bere apustua bere jokoa erakutsi gabe ematea erabaki dezake, bere 2. oharra estrategia ez argitzeko: berdinketa gertatuz gero, animatzaileak irabaziko du eta jokalariak bere apustua emango dio. Jokalari guztiek eskua erakutsi eta altxorren "banaketa" egin dutenean, beste bati dagokio jokoaren animatzaile izatea. Karta guztiak ematen zaizkio animatzaile berriari, honek kartak kartatzen ditu, eta esku berri bat hasten da. Partidaren amaiera: partida jokalari bat altxorrik gabe geratzen denean amaitzen da. Une horretan altxor gehien duen jokalariak irabaziko du.

CARTAS CASINO PIRATE

No hay ninguna opinión por el momento.

Erlazionatutako produktuak

(Badago beste produktuak maila berean)